Plaforma e-Zamawiający

Dotyczy zakładek: Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego oraz Starostwo Powiatowe w Gnieźnie

 

Nawiązując do zmiany przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie elektronizacji zamówień publicznych wdrożono  Platformę Marketplanet e-Zamawiający, która od dnia 14.02.2019 r. będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Zespołu Wsparcia Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00 pod nr tel. 22 576 87 90 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.


Wejście na platformę poprzez link:

 

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl/

 

W celu wyświetlenia aktualnych postępowań należy wejść w zakładkę Aktualne, która znajduje się  w menu po lewej stronie.